vineri, 10 aprilie 2009

Simply Friends

Esti un inceput..inceputul meu!


Ai fost o speranta


Te-am asteptat rabdator




Pentru ca imi simt prietenii



De orice fel


Sau rasa



Nu iti cer mult..doar un pic din timpul tau, atat cat poti... si un pic de mancare ..atat cat ai



Accept si zgarda daca e nevoie


Eu in schimb iti voi da tie totul: tot timpul meu, tot sufeltul meu, toata dragostea mea



Si sa nu uiti ...voi fi mereu langa tine!



Gata de orice pentru tine, in orice moment


Si chiar daca sunt un pic altfel


Voi fi cel mai credincios prieten al tau


Pentru ca stim amandoi


Adevaratii prieteni....


Iti vor fi mereu alaturi



Indiferent de rasa sau culoare!






Fotografii din parcul Izvor, expozitie de animale, 2008

3 comentarii:

Romina spunea...

foate frumoase poze:)
frumoase animale:)

Adrian spunea...

foarte draguti, frumoase poze, am sa mai revin :)

Adrian spunea...

Sarbatoarea Sfanta a Invierii Domnului sa reverse asupra voastra sanatate, belsug si bucurii, iar Lumina din Noaptea Sfanta sa va ridice sufletele spre noi trepte spiritoale si sa va calauzeasca pasii pe drumul vietii.
Bucuria vine din lucruri marunte. Linistea vine din suflet. Lumina vine din inima fiecaruia. Paste Fericit !